Studii de piață
Toate studiile de cercetare a pieţei în cadrul companiei noastre sunt realizate de profesionişti cu experienţă şi responsabili. Fiţi siguri că, în urma muncii noastre , veţi obţine exact informaţiile cde care aveţi nevoie m,m . Ştim foarte bine că pentru client este foarte important ca să obţină date precise şi valabile pentru a putea lua decizii de management şi să dezvolte o strategie de acţiune. Din acest motiv, calitatea şi eficienţa muncii noastre este determinată de către cel mai larg spectru de metode pentru a obţine informaţii pentru cercetare de piaţă: de birou şi de cercetare de teren, interviuri personale şi în profunzime, să se concentreze interviuri de grup, şi multe altele.
În scopul de a înţelege modul în care vă putem ajuta să dezvolte o strategie de marketing pentru compania dvs., vă oferim o scurtă descriere a în cazul în care am început.
- Definim locul companiei dumneavoastră pe piaţă din trecut pînă în zilele noastre, pentru a vedea în care direcţie să mergem.
- Distingem segmente de clienţi-ţintă şi a contribuim la motivarea lor întru extindere.
- Ne punem obiectivul – calitate şi cantitate.
- Definim produsul oferit consumatorilor,de asemenea unicitatea şi atractivitatea lui.
- Noi oferim instrumente eficiente de promovare pentru a atinge obiectivele.
- Dezvoltarea studiilor de piaţă: studii complete, pe sectoare şi sectoriale;
- Segmentarea pieţei, de determinare a unor nişe de piaţă libere;
- Calculul de mărimea pieţei potenţiale;
- Analiza preferinţelor de consum;
- Studiul concurenţei în anumite sectoare ale pieţei;
- Prognozarea cererii de analiză a preţului;
- Dezvoltarea de strategii şi concepte de marketing;
- Poziţionare a unui produs;
- şi mult mai mult
În afară de realizarea proiectelor privind cercetarea dezvoltarea strategiilor de piaţă , de asemenea oferim o gamă largă de servicii în domeniul de cercetare de marketing: